انتخابات

معاون توسعه، پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی استان خراسان رضوی گفت: نهبر طبق پیش‌بینی ها، روند افزایش دما با شیب کند در استان خراسان رضوی ادامه دارد، به طوریکه بیشینه دمای مشهد برای روز دوشنبه هفته جاری ۴۰ درجه پیش بینی می شود.

بیشینه دمای هوا در مشهد به ۴۰ درجه می‌رسد

به گزارش قدس خراسان، یحیی قاینی پور اظهار کرد: ماندگاری هوای گرم تا چند روز آینده در مناطق مختلف این استان تداوم دارد.

معاون توسعه، پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی استان خراسان رضوی افزود: دیروز ۶ شهرستان خراسان رضوی شامل سرخس، داورزن، مه ولات، بردسکن، سبزوار و تایباد دمای ۴۰ درجه و بالاتر را سپری کردند که بیشترین دما مربوط به سرخس با حدود ۴۴ درجه سلسیوس ثبت شده است.

وی بیان کرد: بر طبق پیش‌بینی ها، روند افزایش دما با شیب کند در استان خراسان رضوی ادامه دارد، به طوریکه بیشینه دمای مشهد برای روز دوشنبه هفته جاری ۴۰ درجه و در نواحی گرمسیر استان ۴۵ درجه پیش بینی شده است.

قاینی پور با اشاره به افزایش ابرناکی و وزش باد برای روزهای آینده در این استان ، گفت: وزش باد در برخی از ساعات به ویژه در نیمه جنوبی و نوار شرقی استان شدید و همراه با گرد و خاک رخ خواهد داد.

معاون توسعه، پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی استان خراسان رضوی با شاره به اینکه انتظار می‌رود دمای هوا در گرمترین ساعات امروز در مشهد به ۳۷ درجه سلسیوس برسد، افزود: دیروز سرخس با دمای ۴۴ درجه سلسیوس و فریمان با ۱۵ درجه به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان گزارش شده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.